Nukiio =^.^=

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Wat

Av Nukiio Rainbowdust - 3 oktober 2013 17:11

Har massor att berätta, men ändå inget att skriva.

Massvis med möten på Bup, skolan och arbetsterapin. Jag vet inte vad jag ska säga. Ska i alla fall inte gå i skolan, officiellt, på ett tag. Träffar dock specialpedagogen dagligen och ska eventuellt ha en lektion på onsdagar tillsammans med 8A.

Jag saknar Evelina, har i alla fall träffat henne en gång sen sist, annars hade väl jag typ varit död nu. Men i alla fall <3


Var även på banken igår och tecknade bankkort samt IDhandling. Känner mig stor lulz.

Neimen jag vet inte, vill att Sofia ska komma hit. Srsly hennes föräldrar måste låta henne. Annars blir jag ledsen.

-

Har massa konstig musik på hjärnan också men jaja <: Kerbera släppte sin första singel häromdan också, Inglorious. Musikvideon är fett creepy but who the hell cares <3

Vet inte vad jag ska skriva nu, suger seriöst på att blogga.


Ha det bra eller nåt <3

Well at least you're mine... in my dreams~


#Kerbera #Inglorious #Bup #Skolan #Musik #Problembarn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nukiio Rainbowdust - 29 oktober 2013 21:23

Okej, jag har inget liv så jag skriver här. Sminkade mig häromdan, woop woop.   Merp. Flickvännen skulle ha kommit hit idag, men så blev det inte så fick ligga i sängen och vara deprimerad hela dagen istället..   Watevööör. Det är hall...

Av Nukiio Rainbowdust - 15 oktober 2013 21:28

Vet inte var jag ska börja, det här är sååå bästa dagen i mitt liv. Är så jävla lycklig :3 Idag blev jag tillsammans med världens underbaraste tjej, vill bara gråta för att jag är så otroligt glad ;_; ♥ ♥ Visserligen är det svinlång...

Av Nukiio Rainbowdust - 19 september 2013 13:57


Sitter hemma och gör i princip ingenting. Har någon hemsk huvudvärk. Har i alla fall ätit lite för att Evelina tjatade på mig, höhö. Men jag orkar fortfarande inte gå till skolan.   Sitter här och deppar över att jag inte har något liv. Wihu ...

Av Nukiio Rainbowdust - 15 september 2013 20:27

Har haft en underbar helg för jag har varit med Evelina <3 Hon följde med mig på tonår i fredags sedan bodde jag hos henne ca. 27 timmar från i lördags eftermiddag. Vi färgade hennes hår. det blev feint.                            ...

Av Nukiio Rainbowdust - 11 september 2013 21:30

Söndag var det, som utlovat. Hm, vart ska jag börja...   Var ju med Evelina i lördags och grät massor och panikade när jag skulle hem sen skulle jag med henne och Arto ut nån stans och åka båt men det blåste för mycket så jag satt hemma och deppa...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards