Nukiio =^.^=

Alla inlägg under oktober 2013

Av Nukiio Rainbowdust - 29 oktober 2013 21:23

Okej, jag har inget liv så jag skriver här.

Sminkade mig häromdan, woop woop.

 

Merp.

Flickvännen skulle ha kommit hit idag, men så blev det inte så fick ligga i sängen och vara deprimerad hela dagen istället..


Watevööör.

Det är halloween på torsdag. Ska vara foreveralone, yay x.x

Mweep.

Har inget att skriva om.

Dett blir bara konstigt. Ni får en bild på min flicka istället för hon är vacker ♥

 

Av Nukiio Rainbowdust - 15 oktober 2013 21:28

Vet inte var jag ska börja, det här är sååå bästa dagen i mitt liv. Är så jävla lycklig :3

Idag blev jag tillsammans med världens underbaraste tjej, vill bara gråta för att jag är så otroligt glad ;_; ♥ ♥

Visserligen är det svinlångt till henne men ändå, vad har man internet till :3 <333

Kan inte förstå att hon faktiskt vill vara min flickvän ♥ Du anar fan inte hur mycket du betyder för mig :')


Förlåt för det här röriga inlägget, kära läsare. Behövde bara skriva av mig~


Jag älskar dig otroligt mycket, Abbygail ♥

Wat

Av Nukiio Rainbowdust - 3 oktober 2013 17:11

Har massor att berätta, men ändå inget att skriva.

Massvis med möten på Bup, skolan och arbetsterapin. Jag vet inte vad jag ska säga. Ska i alla fall inte gå i skolan, officiellt, på ett tag. Träffar dock specialpedagogen dagligen och ska eventuellt ha en lektion på onsdagar tillsammans med 8A.

Jag saknar Evelina, har i alla fall träffat henne en gång sen sist, annars hade väl jag typ varit död nu. Men i alla fall <3


Var även på banken igår och tecknade bankkort samt IDhandling. Känner mig stor lulz.

Neimen jag vet inte, vill att Sofia ska komma hit. Srsly hennes föräldrar måste låta henne. Annars blir jag ledsen.

-

Har massa konstig musik på hjärnan också men jaja <: Kerbera släppte sin första singel häromdan också, Inglorious. Musikvideon är fett creepy but who the hell cares <3

Vet inte vad jag ska skriva nu, suger seriöst på att blogga.


Ha det bra eller nåt <3

Well at least you're mine... in my dreams~


#Kerbera #Inglorious #Bup #Skolan #Musik #Problembarn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards