Nukiio =^.^=

Alla inlägg under augusti 2013

Av Nukiio Rainbowdust - 30 augusti 2013 21:06

Jag klippte mitt hår kort, och ja jag är skitstolt för jag gjorde det själv

 

Asså pappa gjorde min beställning från Shock <3 Armband och fucking hårfärg <3 Dör. Omgomgomg vill att det ska komma nuuuuuu *gråta regnbågar* 


I'm kawaii and I knooooow it~~~~~


Har skolfoto på måndag, hihi. Måste bara komma på smink och kläder också för mitt hår är fucking awesome <3 


ぬきいお

Av Nukiio Rainbowdust - 30 augusti 2013 14:25

Har beslutsångest, vet inte om jag ska beställa hårfärger från shock (Directions) eller inte. Från början tänkte jag ju färga svart, och det finns, men sen tänkte jag att det kanske blir för stor kontrast och att jag borde färga typ mörkrun istället x.x Men det finns inte på shock höhö x.x Så min fråga är: Skulle jag passa i svart hår? Lol lekte med redigeringsprogram xD

   

Mwähähähä


Men jaja vet inte vad jag ska skriva ;_; Så jag skriver senare, eller en annan dag x.x

 

ぬきいお 

Av Nukiio Rainbowdust - 29 augusti 2013 16:42

Japp. Jag är Evelinas personliga stalker, ja det är jag.

Hähä stalkade henne x.x För jag saknade henne för mycket ;_; ? Men jag har egentligen inget att blogga om förutom det så mja. Heråå ^~^

Av Nukiio Rainbowdust - 28 augusti 2013 19:34

Jag är väl kär i henne då. Jag vill inte. Nej. Nejnejnejnejnejnejnej.


Men okey då. Jag kan väl inte förneka det längre då. Det är vetenskapligt bevisat att jag är hopplöst förälskad i helt fel person. Ja. Jag hatar mig själv. Jag hatar mitt liv. Och jag fucking hatar mina känslor. Wäh. Jag. Vill. Inte. DETTA ÄR INTE ROLIGT. OCH JAG BORDE INTE SKRIVA DET PÅ MIN BLOGG. Fy skäms. Uhhuhuhuhh ;_;


Av Nukiio Rainbowdust - 26 augusti 2013 23:35

Varför säger alla till mig att jag är kär i en viss person och att det är så himla uppenbart? Jag menar, jag vet inte ens själv...- Jag är inte direkt säker...- 


Äh skitsamma. Blev spontanbesök hos Evelina ikväll. Vi låg mest i hennes säng och kramades <3 Hon är så mysig, hihi c: Underbar människa det där (Hennes blogg: www.eevens.blogg.se) ^~^ Asddfjhfjghnbkkgoafjgbhurn ska vara med henne imorgon också för jag kan och jag saknar henne så det gör ont i hela miiiiig. Wah. Men ja. Jag ska ju träffa henne i morgon *host host* förjagklararmigegentligeninteenminutsjälv. 


Ska lägga mig nu. Krama kudde och låssas den är Evelina och gråta för jag inte är dum nog att tro på det. Vill. Ha. Henne. Här. Wäh. Men jaja, godnatt lovelies <3 


ぬきいお 

 

~Random death note serie bara för att~

Av Nukiio Rainbowdust - 24 augusti 2013 23:08

Blev Värnamodagar med Evelina idag också. Oh gosh I miss her asdfghkjghkjd much!! :c <3 Räddade henne frå middagen sedan blev vi instängda på området o.o En polis frågade oss om vi var över arton år (dafaq) sen visade han vart vi kunde gå ut så då gick vi till konserten men det var så mycket folk där så vi pallade inte c: Vi såg en ensam kille som satt på en bänk också så vi övervann tillslut våran social fobi och gick fram till honom. Han är söt. Och heter Erik/Eric. (Ska stalka honom mwahahahaha) Grät nästan när vi kört hem Evelina, höhö. Klarar mig inte utan henne, yey ._. Är så duktig hur ska jag klara mig vanliga veckor? :c 


Jag älskar dig, Evelina. <3 


Skissade på Evelinas cosplay till L idag också, wihu c: Så blev det:

 

L är freeking 24 hur går det ihop?! 


Ska gå och lägga mig nu, så vi hörs <3 


ぬきいお 

Av Nukiio Rainbowdust - 24 augusti 2013 15:56

Var på Värnamodagarna igår med Evelina. Vi lyssnade på HANSAM och Random Sound och gjorde massa annat shit. Nejmen, det var skoj <3 Vi träffade Mimmi också efter Random Sound konserten så mamma körde hem båda, för de bor brevid varandra haha ^.^

 

Vi var otroligt normala. Och kramades massor. Yapp. För vi har brist på andra människor att krama.


Kan inte skriva så mycket mer förutom att det blev ruskigt kallt runt tio på kvällen, hähä. 

Och när vi satt borta vid arken var det en människa som stod i sitt fönster med en blå star wars lys-stav och "sköt" på folk... haha. Evelina och jag tycker om honom japp. Han är cool. Fast han kom aldrig ner ;__; 


Dessutom har vi kommit fram till att vi ska cosplaya L och Light från Death Note nästa år på närcon typ. Bjuder på en bild på den jao:

 

Har tittat på Death Note och ätit kakor hela förmiddagen för jag har inget liv <3 ^.~

Och börjat plugga japanska. Mimmi har tvingat Evelina att läsa Japanska så jag ska plugga med henne för jag kan ^.^ Nej, jag kan inte. Men jag kan lära mig :> Hähä 


Men men, Heidåååå ^^


ぬきいお 



Yap

Av Nukiio Rainbowdust - 22 augusti 2013 20:55

Träffade Evelina igår. Och Cassandra (Hur i hela världen det nu stavas). Och Mimmi, som joinade oss efter ett tag. Vi åt choklad och gick utanför marknaden. Evelina köpte vatten åt mig. 1,5 liter, haha <3 

 

Det är inte direkt gott längre men jag dricker det ändå~


Klarade *hosthost* några timmar av skolan idag. Stirrade på ett tomt dokument, yey. Menmen vill inte dit imorgon. Var på fucking möte idag. Det var hemskt. Mina lärare kommer, seriöst, hämta mig i lägenheten om jag inte kommer dit. De är störda och jag ska fucking anmäla dem om de gör det. 

Ska träfa BUP inom en månad också. Hm visst okej. Nej tack. Mår bra så fort jag är med Evelina, varför kan jag inte bara få vara det 24/7 istället? Höhö


Har tråkigt, vill ha godis. Och det är kallt men jag orkar inte stänga balkongdörren. Yap. Vill att min dator ska fixas så jag får alla program osv så jag kan börja göra alla freeking covers jag lovat. Fast då måste jag gå till skolan, heh. Aja, har inget vettigt att skriva om. Så yep. Heråå.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards