Nukiio =^.^=

Alla inlägg den 1 augusti 2013

.

Av Nukiio Rainbowdust - 1 augusti 2013 17:48

"Sick of crying, tired of trying.

Yes I'm smiling, but inside I'm dying."

Av Nukiio Rainbowdust - 1 augusti 2013 17:13

Är trött och ledsen (utan anledning, typ) och borde egentligen äta för jag är hungrig. Men jag vet att det går över snart.


Evelina är inte här </3 Vill dö.

Av Nukiio Rainbowdust - 1 augusti 2013 16:52


   Ska färga håret. Svart. Fast Shock har bestämt sig för att dom hatar mig och jag vågar ändå inte. Kommer sluta med att jag inte färgar alls. Eller vänta hundra år tills jag har råd att köpa blekningar och färg och shit like that. Och har råd att färga hos frisören. Vågar inte låta mamma.


Uhh.


Nej. Bara nej. Jag ska inte färga håret. Jag orkar inte. Det kommer ändå gå ur snart.

Av Nukiio Rainbowdust - 1 augusti 2013 16:49

Jag måste ordna födelsedagspresent till Tilda som fyller år om nio dagar. Jag har ingen aning om vad jag ska ge henne. Uhu ;__;


Får väl komma på något. Hum. Ehhh

Av Nukiio Rainbowdust - 1 augusti 2013 16:18

Har stört ont i magen av någon anledning. Var bara det jag ville säga.


Och att jag hatar Shock extremt mycket just nu.

Av Nukiio Rainbowdust - 1 augusti 2013 11:32

Ska börja blogga mer oftare. Eller försöka i alla fall.


För övrigt bor jag numera i Jönköpings Län i en liten gigantisk stad kallad Värnamo.

Jag bor med min familj (Utom min äldsta syster som kommer om en vecka cirkus) i en trerummare, vilket är något för lite för, hum, sex personer. Men det gör inget (:

Har varit skapligt mycket med min fina kompis Evelina sen vi kom ner för exakt en vecka sen också ♥

Vi träffades i Lördags för första gången och gick på stor minimal marknad ;) Sedan var jag hemma hos henne i drygt åtta timmar i tisdags och bakade giftiga gulliga cupcakes och kärleksmums ^^  Otroligt nödvändiga fakta


Vet inte vad jag ska skriva om, så jag lägger in lite awesome musik istället.

Black Veil Brides - Fallen Angels ♥

Pierce The Veil - Hell Above ♥

Sleeping With Sirens - If You Can't Hang ♥


Säger väl hejdå för den här gången~

Ska försöka bättra mitt uppdaterande också ^^


Älskar Er!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards