Nukiio =^.^=

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Nukiio Rainbowdust - 18 augusti 2013 16:00

Hallå!

Mitt namn är Nukiio Rainbowdust. Jag är 13 år gammal och bor i Värnamo, Jönköpings Län. Jag har ett musikprojekt, alltså ett band, som söker lite fler medlemmar. Jag själv är sångerska, och Elivane spelar gitarr. Med andra ord söker vi en Basist, en till Gitarrist och en Trumslagare i Jönköpingsområdet nära Värnamo. Vi har inte särskilt många krav. Men du ska kunna ditt instrument någorlunda bra och vara villig att öva flitigt och lägga ner en hel del tid på bandet. Du ska heller inte vara överdrivet mycket yngre eller äldre än oss. Och för att vi ska kunna arbeta bra tillsammans förhoppningsvis en längre tid måste vi trivas ihop och fungera bra tillsammans både i arbete och kunna umgås utanför rep och liknande. Om du är intresserad kan du gärna höra av dig till mig, Nukiio, på min Face Book, Emocore eller mail :) 

Face Book: www.facebook.com/nukiio.rainbowdust

Mail: nukiio.rainbowdust@facebook.com

Emocore: MsRainbowdust

 

Jao, dettta är då en standard text som jag lägger upp lite överallt. Har kik också, som ni säkert vet; Nukiio <3 

 

Puss och kram <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards